Reklamačný poriadok
🧾 Reklamačný poriadok
Detroit Garden
Platný od: (8.6.1996)
1. Základné ustanovenia
Tento reklamačný poriadok upravuje postup pri uplatnení práv zo zodpovednosti za vady tovaru (ďalej len „reklamácia“), zakúpeného prostredníctvom e-shopu www.detroitgarden.sk.
Prevádzkovateľ:
-
Názov: Detroit Garden
-
IČO: [55883729]
-
Sídlo: [Obrancou mieru 17,962 12, Detva]
-
Email: [t.s.techstav@gmail.com]
2. Zodpovednosť za vady
-
Predávajúci zodpovedá za vady tovaru, ktoré existovali pri jeho prevzatí kupujúcim.
-
Tovar je zberateľský produkt a nie je určený na konzumáciu, fajčenie alebo spaľovanie.
-
Zákazník je povinný si tovar skontrolovať hneď po doručení.
3. Záruka
-
Na tovar poskytujeme zákonnú záručnú lehotu 24 mesiacov v prípade, že ide o spotrebiteľa (fyzickú osobu).
-
Záruka sa nevzťahuje na prirodzené zmeny vzhľadu rastlinných produktov (napr. sušenie, zmena farby) a na chyby spôsobené nesprávnym skladovaním, manipuláciou alebo porušením odporúčaného účelu (napr. fajčením).
4. Uplatnenie reklamácie
Reklamáciu je možné uplatniť e-mailom na: ts.techstav.sro@gmil.com
Reklamácia musí obsahovať:
-
číslo objednávky
-
meno a kontaktné údaje kupujúceho
-
popis vady
-
fotodokumentáciu (ak je to možné)
Odporúčame tovar neotvárať, ak je viditeľne poškodený alebo inak nevhodný.
5. Postup vybavenia reklamácie
-
Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej doručenia.
-
O výsledku reklamácie ťa budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
-
V prípade uznanej reklamácie máš právo na:
-
bezplatné odstránenie vady,
-
výmenu tovaru,
-
primeranú zľavu,
-
alebo vrátenie peňazí (pri neodstrániteľnej vade).
-
6. Náklady na reklamáciu
-
V prípade oprávnenej reklamácie znáša náklady predávajúci.
-
V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo požadovať úhradu poštovného za opätovné zaslanie tovaru.
7. Ochrana práv spotrebiteľa
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo iné subjekty alternatívneho riešenia sporov, ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie.
8. Záverečné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.
-
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jeho zmeny.
-
Odporúčame si reklamačný poriadok pred nákupom prečítať.
alebo poštou na adresu: [doplniť adresu pre zasielanie reklamácií]
Reklamácia musí obsahovať:
-
číslo objednávky
-
meno a kontaktné údaje kupujúceho
-
popis vady
-
fotodokumentáciu (ak je to možné)
Odporúčame tovar neotvárať, ak je viditeľne poškodený alebo inak nevhodný.
5. Postup vybavenia reklamácie
-
Reklamáciu vybavíme najneskôr do 30 dní od jej doručenia.
-
O výsledku reklamácie ťa budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
-
V prípade uznanej reklamácie máš právo na:
-
bezplatné odstránenie vady,
-
výmenu tovaru,
-
primeranú zľavu,
-
alebo vrátenie peňazí (pri neodstrániteľnej vade).
-
6. Náklady na reklamáciu
-
V prípade oprávnenej reklamácie znáša náklady predávajúci.
-
V prípade neoprávnenej reklamácie si predávajúci vyhradzuje právo požadovať úhradu poštovného za opätovné zaslanie tovaru.
7. Ochrana práv spotrebiteľa
Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na Slovenskú obchodnú inšpekciu alebo iné subjekty alternatívneho riešenia sporov, ak nie je spokojný so spôsobom vybavenia reklamácie.
8. Záverečné ustanovenia
-
Tento reklamačný poriadok je súčasťou Všeobecných obchodných podmienok.
-
Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na jeho zmeny.
-
Odporúčame si reklamačný poriadok pred nákupom prečítať.